آموزش آنلاین چینی از پایه تا پیشرفته

آموزش آنلاین زبان چینی

آموزش آنلاین زبان چینی که به آموزش چینی می پردازد به صورت کلاس های آنلاین و یادگیری با کیفیت و استفاده از منابع به روز این زبان یکی از دغدغه های تمام زبان آموزان است. ما در وب سایت خودمان این بستر را فراهم کرده ایم که همه افراد از هر کجای جهان و ایران بدون محدودیت زمانی و مکانی بتوانند آموزش ببینند این مهم قابل اجرا نیست مگر در بستر آنلاین که امروزه این فضا به یک محیط بسیار محبوب و کارآمد تبدیل شده است. این دوره ها و کلاس ها به صورت کلاس های خصوصی چینی و یا در برخی موارد گروهی تشکیل می شوند.

این دوره ها که از دوره مقدماتی شروع می شوند، شامل معرفی آواها و یا همان تلفظ ها و عبارات روزانه می شود. پس از گذراندن این دوره مقدماتی و پایه زبان چینی، زبان آموزان می توانند درک اولیه ای از زبان چینی استاندارد (ماندرین) داشته باشند و مکالمات پرکاربرد زندگی روزمره مانند معرفی خود، سلایق و تمایلات خود ، سوال در مورد قیمت، معرفی شهر و آب و هوا، گفتن سرگرمی های خود و غیره داشته باشند.

موضوعات و موقعیت های انتخاب شده و آموزش داده شده از قسمت های پرکاربرد زندگی واقعی روزمره می آیند و می توانند برای ارتباطات روزمره استفاده شوند.  علاوه بر مکالمه ها، استفاده از منابع مکمل و فعالیت های تمرینی، محتوا را تا حد امکان متنوع می کند تا علایق زبان آموزان را برانگیزد و  فرآیند یادگیری زبان را دلنشین کند و این شوه تدریس تا سطوح پیشرفته ادامه خواهد داشت. همچنین این دوره ها برای سطوح آزمون HSK و آزمون HSKK بوده و تا سطوح پیشرفته ادامه خواهد داشت.

شهریه به صورت ساعتی و یا اقساط قابل پرداخت است

ویژگی های کلاس های آنلاین چیست؟

کلاس های آنلاین چینی برای افرادی که دغدغه رفت و آمد و محدودیت زمانی دارند بسیار مناسب است.

  • مهمترین ویژگی آموزش های آنلاین شکستن محدودیت های جغرافیایی است. یعنی هر کسی از هر کجای دنیا و ایران می تواند به کلاس ها دسترسی داشته باشد. شما چه در منزل باشید و چه در دفتر کار خودتان می توانید در کلاس ها شرکت کنید.
  • دومین ویژگی آن صرفه جویی در زمان است در این حالت دیگر نیاز نیست در خیابان های و وسایل حمل و نقل شلوغ مثل مترو جابجا شوید و در سرما و گرما می توانید کنار بخاری و زیر کولر باشید و در کلاس خود شرکت کنید.
  •  سومین ویژگی آن دسترسی و داشتن کلاس در هر زمان ممکن است. یعنی برای شرکت در کلاس آنلاین دیگر نیاز نیست که صبح زود از خواب بیدار شوید.
  • چهارمین ویژگی کلاس های آنلاین مجموعه ما این است که زبان آموزان محترم خود کنترل کلاس ها را دارند. یعنی همانطور که در بالا گفته شد می توانند شهریه کلاس ها را به صورت ساعتی پرداخت کنند و در هر زمان که می خواهند (با توجه به خالی بودن زمان مدرس) در کلاس حضور داشته باشند. البته نباید این سوء تفاهم به وجود آید که زبان آموز دیگر نباید مطالعه کند. بلکه دقیقا برعکس است. این انعطاف زمانی به این معنا است که زبان آموز زمان بیشتری داشته باشد که مطالعه کند و خود را برای شرکت در کلاس آماده تر کند. نتیجه گرفتن در زبان به مقدار زیادی به فعالیت های زبان آموز و ممارست او در فرآیند یادگیری بستگی دارد.

مزیت آموزش آنلاین زبان چینی توسط ما

  • انتخاب زمان برگزاری کلاس ها بر عهده زبان آموزان محترم می باشد.
  • ارائه دسترسی رایگان به زبان آموزان برای  کتاب های دوره و ارائه منابع مکمل.
  • کلاس ها کاملا مکالمه محور می باشند و تمرکز ما بر روی مهارت گفتاری (Speaking)  و شنیداری (Listening) می باشد. البته دو مهارت نوشتار (Writing) و خواندن (Reading) نیز به طور آموزش داده می شود.
  • دوره های آموزش زبان چینی در مجموعه ما توسط کتاب های بی نظیر دانشگاه پکن (که اکثر کتاب های آموزش زبان چینی توسط این دانشگاه تدوین می شود) برگزار می شود. همانطور که در بالا هم گفته شد تمرکز عمده ما برای تدریس بر روی دو مهارت گفتاری و شنیداری است که زبان آموزان به اعتماد به نفس کافی برای ارتباط  برسند.
  • ارائه و برگزاری دوره های مکالمه تجاری و بازرگانی برای تجار، بازرگانان
  • ارائه و برگزاری کلاس برای دانشجویانی که خواهان بورس تحصیلی و ادامه تحصیلی در چین هستند.
  • دوره های آموزش زبان چینی در مجموعه ما توسط کتاب های بی نظیر دانشگاه پکن (که اکثر کتاب های آموزش زبان چینی توسط این دانشگاه تدوین می شود) برگزار می شود. همانطور که در بالا هم گفته شد تمرکز عمده ما برای تدریس بر روی دو مهارت گفتاری و شنیداری است که زبان آموزان به اعتماد به نفس کافی برای ارتباط  برسند
  • هزینه های ما بسیار منطقی و مقرون به صرفه می باشد زبان آموز با اساتید مجرب و تحصیل کرده در دانشگاه های برتر زبان چینی کلاس خواهد داشت

کلاس های گروهی آنلاین زبان چینی

در گذشته بسیار رایج بود که کلاس های گروهی صرفا در یک مکان مثل آموزشگاه برگزار می شد اما امروزه با توجه به توسعه فضای آنلاین این نوع کلاس ها هم می تواند به صورت آنلاین برگزار شود. بنابراین همه افراد هم می توانند در این نوع کلاس ها شرکت کنند.

دانلود کتاب های آموزش زبان چینی

ما در سایت خودمان مجموعه از بهترین کتاب های چینی را برای شما عزیزان مهیا کرده ایم که می توانید از آنها به صورت خودخوان و یا در کلاس درس استفاده کنید. با مراجعه به بخش محصولات می توانید این منابع و کتاب های بی نظیر را مشاهده کنید.

error: