اصطلاحات تجاری و کاری در زبان چینی (14) | نمایشگاه محصولات
یکی از مسائل و موضوعات بسیار رایج و کاربردی و حتی بسار مهم در هر کسب کاری، به نمایش گذاشتن دستاوردها و محصولات سازمان و یا شرکت است.
چینی ها هم به دلیل شرکت ها و کارخانه ها زیاد و گوناگونی که در چین دارند و تولیدات زیادشان، در نمایشگاه های بین المللی فراوانی در سطح جهان و به ویژه در ایران شرکت می کنند. بنابراین دانستن اصطلاحات این حوزه بسیار با اهمیت است.
در این مقاله سعی شده است که تعدادی از عبارات و اصطلاحات کاربردی در این خصوص بیان شوند که مشکل اساسی برخی از مترجمین را در این حوزه برطرف کند.